Wednesday, January 14, 2009

Unsystematic

I dag vet jeg ikke helt hva jeg vil blogge om, men det er tydelig at jeg alt har valgt å skrive på norsk. Så da var vel en av de store avgjørelsene tatt. Pew! Utslitt allerede... Jeg kan ramse opp noen av de tingen jeg tenker på this very second. Jeppe, tatovering, skole og platekompaniet. Ja dette blir bra.

We inturupt these messages... Gratulerer med dagen Elizabeth! 18 år allerede. My! How time flys when you're having fun!

La meg se, hvordan er det best å starte.. tja det er vel på begynnelsen. Det var en gang ved slutten av 2008... Tidligere har jeg nevnt at jeg skulle feire nytt år's aften med venner, retter sakt hos Anine. Vi skulle først være 15 stykker, så krympet antallet til 5. Det er greit nok det, men etter den fantatiske BigBang konserten "From acid to zen and back agian", ble vi kjent noen nye mennesker.. To make a long, boring story short. Tok han med seg noen venner (åtter for dere som VIRKELIG er intressert, sånt liker jeg) Enter: Jeppe og en haug med masse andre artig typer. Vet ikke helt hva man kan si om en som Jeppe. Han studerer oppe i Trondheim så det er vel øyerykning nok. Heldigvis kommer han ned hit om 16 dager. Not that anyone's counting.. Da blir det "Casablanca" og "Blues Brothers". Savner den gutten...

Jeg har ønsket meg en tatovering siden ja, guden vet og Miami Ink har sikkert bare forsterket ønsket. Den serien er ganske intresant, liker spesielt Kat von D og Ami og vel alle egentlig. Så derfor vurderer en liten drage ved hoften, men igår kveld var jeg ikke like sikker lenge. Kanskje jeg bare skal skrive Bærum babe nedover armen. Tenker det vil slå ann.

Så var det skole, får frysninger bare ved tanken. Vi har nettopp startet det andre semestere og allerede trygler jeg om nåde. Det var ikke akkurat snakk om en hyggelig overgang, åh nei her stater vi rett på. hardt og brutalt. Vi fikk et fint lite lass med arbeid og det har ikek stanset siden. Ettersom skole er så deprimerende, skal jeg ikke si annet enn det er litt over 5 måneder igjen. Frihet!
Som dere sikkert vet har jeg bitched and moaned om å få jobb på enten Hobby Larson eller Platekompaniet og vet du hva? Nå er det mulig å søke jobb på platekompaniet.

De siste bitene her ble litt korte, men det er kanskje like griet. Vi vet alle at aldri vil få meg en tatovering, smerteterskelen min er altfor lav.
...og om litt er kaffen klar.
Qoute of the day:
"It's better to wear, out than to rust out."
-Richard Cumberland

The End

3 comments:

Jeppe said...

Fint innlegg, du setter en høy standard for oss nybegynner-bloggere^^ Og gå for Bærum-Baby i gotisk skrift nedover armen, jeg tror det blir tett secksy. Kisses from way up here ;)

Luka said...

YAY! Ja, jeg tror også Bærum-tatovering er en sikker vinner.:D

Elizabeth said...

Jeg slenger meg på Bærum-Babe. You would get laid.
OG takk for gratulasjoner!
Nå venter jeg på en helg hvor vi alle kan dra ut sammen:DDDD