Sunday, January 18, 2009

Blog about it!

Dere husker kanskje at jeg nevte i det forrige innlegget mitt, at jeg skulle dokumentere 17.januar 2009? If not, then it's time for a flashback people! *Blurry shimmer* "Jeg vil dokumentere hele dagen, fra jeg har stått opp til jeg har lagt meg, ved hjelp av bilder. Håper det blir en spennende dag. *Blurry shimmer* Er hukomelsen på plass?Brille-fint, lets the games begin.

Dagen Lydspor:
Katy Perry - Hot'n'cold
Simon and Garfunkel - Mrs. Robinson

Dagen startet rolig nok, men den er ikke helt det samme uten en klassisk bowl of All Bran. Fikk til og med plass i den travle dagsplanen, to do my bit, and save the envirment. Med andre ord, skyll, brett og stapp! I quickly got dressed, and jumped in the car. Vi skulel nemlig til Sandvika og gjøre noen erender. Blant annet kjøpe en ny vinter jakke, som var mer opptatt av å holde meg var og mindre villig til å åpne seg, mission complete! Deretter skulle vi, altså mams og meg finne bursdags gave til bror, teppe til bestemor, kokosbolle til pappa (som er syk, stakkar) og blek til den trofaste printeren vår. Needless to say, var dagen meget fruitful.


"Hjem, hjem der jeg bor, der dyrene hyler i kor." Da vi var kommet hjem, som du kanskje alt har skjønt, slo jeg på data'n og logget på databasen av msn og pratet med med Mr. Studmuffin. Da klokken var slagen dro jeg til Anine, and we party like it was 1699. Det var dans, musikk, bilder, and so much more!




Føler at jeg befinner meg midt oppi en final countdown. Nå er det 11 dager igjen, til jeg får se Jeppe face to face. Msn er sånn helt midt på treet, med det slår ikke the real thing.

1 comment:

Jeppe said...

Hello, my "someone special" ;). Igjen klarer du å vise deg som det kreative geniet du er, hold oppe det gode arbeidet! Nå som MSN'en min har begått ritualistisk selvmord får vi prøve å gjøre det beste ut av det med pidgin, skal se om jeg finner et cam-program også ;)
<3<3<3