Saturday, January 24, 2009

Frazzel... Bedazzel...

Tror aldri jeg har vært så stresset som jeg var på fredag. Fant ut at jeg måtte ta THE teori prøve før 2 februar, dersom jeg ville ha mulighet til å ha 7 feil. Etter den datoen blir det redusert til 5 feil. Som om prøven ikke er vanskelig nok fra før. Det er så enkelt for Vegvesenet å ta hevn på oss dødelige gjennom den prøven. Jeg ser det for meg, de sitter i pausen sin og tenker: hvordan kan jeg ødelegge teen spirit idag. Så tegner de opp et lite "hjernekart", som læreren min liker å kalle det der en fjompenisse kommer på den geniale ideen om å tukle med kriteriene for bestått. Needless to say gikk meste parten av dagen med til å pugge for den stygge andungen. Målet er å ta den på onsdag. Om ikke det skjer, kan jeg like godt gå bak skjulet og ja... On a lighter note kommer det til å gå bra fordi positive tanker kommer langt her i verden. Det er nesten som å si Ja, nå skal jeg tenke bort krig. P.S. Før denne traumatiske nyheten avslørte seg, tegnet jeg dagens (fredagens) selvportrett. Så altfor passende, skulle nesten tro jeg var synsk.

Åh vent, sa jeg at jeg aldri før har vært så stresset som på fredagen? Det jeg mente å si var, jeg aldri har vært så stresset før idag. Blodtrykket har virkelig fått kjørt seg en tur i det siste. Idag skulle jeg møte opp på jobb kl. 8. Vet du hva som skjedde? Jeg sto ute i snøstormen en halvtime for så å måtte gå hjem igjen. Det er nesten 2 timer i snøen, håret mitt hadde isbiter i det (syntes det var så artig at det måtte deles) grunnen jeg var left out in the cold vet jeg ikke, men ingen svarte da jeg ringte. Jeg vet hva du tenker... Evil reincarnate! Det lille prosjektet mitt var i ferd med å dø, inntil Stine fra Hovseter fikk tak i sjefen hennes Stian, som kontaktet the mothership, som fant Itt, den nye sjefen min, som endelig hadde krabbet ut av hulen sin og dro på jobb. ICA it's a team effort! Don't you just love it. Når det gjelder lønnen min må jeg vente enda en måned til. Syntes dagen har vært relativt komisk og full av overraskelser.

I går hadde Magnar bursdag, YAAAY! 23 år and still kicking.

3 comments:

Jeppe said...

Jeg er sikker på det kommer til å gå bra på teorien, 5 eller 7 tillatte feil, så smart som du er. Skikkelig badass tegning var det også. 5 dager, 8 timer, 35 minutter og 35 sekunder igjen nå, virker som en evighet...

Luka said...

Still TICKING.
BRABRA tegning! I like it (ikke fyren du jobber med)!

Anonymous said...

Jeg må si tegningen var kul!:D
Og sjefen din høres ut som en kjernekar. En sånn skulle alle hatt vet du:) Nat.
Lykke til på teoriprøven, you can do it:D