Thursday, January 15, 2009

As if...

"There's still a little bit of your taste, in my mouth
There's still a little bit of you laced, with my doubt
It's still a little hard to say, what's going on

There's still a little bit of your ghost, your witness
There's still a little bit of your face, I have not kissed
You step a little closer each day, that I can't see what's going on

There's still a little bit of your song, in my ear
There's still a little bit of your words, I long to hear
You step a little closer to me
So close that i can't see what's going on"
Jeg syntes den sangen, ihvertfall de tre versene er så fine.
Også har jeg *kremt* synget på den i hele dag til Kathinka sin stor skrekk....

Hvorfor må man hele tiden oppleve motstand? Vel, riktignok ikke hele tiden. Kun en gang i uka, og annenhver helg. Merkelig, ikke sant? For da kommer motgangen... Da skal det som egentlig var en kjempe bra dag slash uke, slenges opp i luften og lande på den verst tenklig måten. Kun fordi naturlovene sier: ''It's your turn to burn!''. Da skal man motarbeides SÅ til de grader. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Det frister å rømme de dagene, for jeg har gått lei å bli kverulert med, på ting jeg VET jeg har rett på, eller krangle om HELT unødvendige ting. Selvsagt må man ha litt motgang, men at noen konstant dunker meg i hodet med en stein... Nei, takk og farvel, det overlever jeg fint uten. Dere har helt sikkert opplevd det selv...

Sail away with me honey...

Dette ble riktignok et litt hissig innlegg, så det må jeg bare beklage. Det er blitt skrevet litt 'in the heat of the moment'. Burde sikkert ha ventet til i morgen med å blogge, men hvem gidder sånt. Det er vel egentlig rimelig teit å klage, jeg har det jo veldig bra. Jeg har verdens beste bestevenn og en god gutt som har forhekset meg. Er nok bare litt stressa, med alt som skal gjøres på skolen, jeg har selvfølgelig ventet til siste mulighet... Igjen. For ikke å glemme jobben min som har greid å kludre til kontrakten min. Endelig fikk jeg vite hvorfor jeg ikke har fått lønn på tre måneder. Syntes det er ganske komisk. Anywho.. Enough about me, more about you! Hvordan har dagen din vært?
SoNg Of ThE wEeK:
Puddle of mudd – Blurry
Den sangen greier, selv etter 5 år å fremkalle sterke følelser i meg.

Jeg må ha men en til sang..
Blur – I'm Just a Killer for Your Love

P.S. Here's a little fun fact for yah, det venstre øye mitt er så tørt at det lager lyder når jeg blunker. Kanskje jeg budre vurdere Dailies Aqua Comfort Plus... Just a thought.

1 comment:

Jeppe said...

Auda, motstand? Vel, nød lærer naken kvinne å spinne, og dessuten går det over ;) XOX Jeppe