Tuesday, January 27, 2009

A little something something, for a little someone someone...

It's all I have to bring to-day
~ Emily Dickinson
It's all I have to bring to-day,
This, and my heart beside,
This, and my heart,
and all the fields,
And all the meadows wide.
Be sure you count, should I forget, --
Someone the sum could tell, --
This, and my heart, and all the bees
Which in the clover dwell.


Merket at det var en stund siden jeg hadde nevt Frøken Staver og hva er det? Jo, det er ikke bra. Så mens jeg leser til THE Teori prøve, er det like greit å blogge litt om whats on my mind. Nemlig Jeppe, sjokkerende I know. Selv om innlegge ble litt oh what's theword kort, må jeg virkelig hit the books!

3 comments:

Jeppe said...

Nåw, du du vet å finne de riktige diktene, og hva er det? Jo, det er bra.
You sure do miss your man and baby I can understand
You being mad cause I've been gone so long
I've gonna tell you baby, hold on, baby hold on
Don't you know that I'm missin my baby, yeah, yeahhh <3<3<3

Luka said...

NAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.

Luka said...

EHm. Jeg utfordrer deg. Se på bloggen min.;)