Friday, September 4, 2009

Screw it!

I hate school. Two more years & I'm done.

Det gikk nettopp opp for meg at jeg må ha vært høy da jeg skrev forrige innlegg... Jeg hater det faktumet at jeg må ta opp fag. Jeg vil mye heller spikket av hånda mi med en skje. Hvis jeg finner ut at legeyrket ikke er noe for meg, kommer jeg til å gå on a rampage. Itillegg er det en idiot som driver å sender meg fullstendig random meldinger og ringer meg konstant. Er jeg en magnet for freakshows eller er det bare meg? For jeg begynner seriøst å lure. Meh who cares I probably have swine flu anyways, and'll die in seven days. So guess I'll be seeing you where ever I end up or not.

Bitch bitch bitch. All I ever do is bitch and moan...


You know who else moans?

2 comments:

Luka said...

Ohmy. Bad day?
Hvis det hjelper så er jeg også en magnet for freakshows?

Anonymous said...

YOU MOAN.