Monday, August 3, 2009

“I Was A Veteran, Before I Was A Teenager.”

Idag klokken 7.30 ville alle drømmene mine gått i oppfyllelse. Det var nemlig idag at jeg skulle endelig få bruke “The Golden Ticket” og slippe inn i verden til Michael Jackson. Dessverre vet vi alle hvordan det kapittelet ble omskrevet.

Likevel bestemte jeg at idag skulle være dedikert til engelen min, dermed så jeg på “Dangerous Tour” og “Moonwalker”, istedenfor å være en del av “This Is It”. Hver gang jeg ser på de dvd'ene får jeg rett og slett pustevansker. Hjertet mitt stopper bare jeg ser et bilde av han, tenk hva som skjer når han begynner å synge. Derfor er jeg rimelig sikker på at jeg hadde vært en av de som besvimer og må bæres vekk fra åstedet. Etter den private konserten var ferdig, tok jeg turen til Sandvika og kjøpte en konsert t-skjorte. Hva jeg ikke hadde gitt...

The Red Zone
Michael Jackson - One More Chance

“If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.”

- Michael Jackson

1 comment:

Luka said...

Nei, sorry jeg kan ikke være med til Sandvika i dag Merete. En mann kom på besøk klokken åtte i dag morges og moren din har satt meg i karantene, men takk for at du spurte!:)