Saturday, August 1, 2009

Epic Fail

Jeg merket at de fleste innleggene mine er ekstremt lange, det må jeg bare beklage. Jeg vet hvor jævlig det er å måtte pløye seg gjennom en lang liste som aldri tar slutt. For ikke å glemme at innleggene er på engelsk, samtidig som språket har blitt en smule mer løsslupent. Agian I'm sorry if you don't freakin' like it.

Jeg så meg nødt til å dele denne lille klippen med dere skråstrek deg. Tårene renner og jeg ler så det gjøre vondt, hver gang jeg ser den.
Hver.
Gang.
.
Det som er interessant er at jeg ville reagert på samme måte. So more power to yah man!
Something else that make me really happy is this next clip right here:


The song is perfect if you ask me... Not that you did... How do they find him.
.
It's just too good. You know who else is too good...

TheGr3yZon3
Barenaked Ladies - In The Car
Sorry, fant ikke no bedre version.

A suicide bomber storms into a petshop and declares, "You have thirty seconds to leave before I blow this whole place up!"The tortoise at the back of the shop, "You bastard..."
... Too soon?
P.S. Do you think Sculpture is a dirty word? It sounds dirty... I feel slightly violated.

2 comments:

Luka said...

Jeg fikk lættis av hun John Mayer- dama! Sett bort ifra at jeg ser sånn ca slik ut selv. Men det er tross alt in the comfort of my own home. Jeg hadde likt å gå på konsert med henne da.

Elizabeth said...

John Mayer <3 Og failblog <3