Tuesday, May 26, 2009

Disaster averted

For noen korte minutter siden ringte det en fra administrasjonen, bedre kjent som Jackson-ville, som tilfeldigvis også er en gate oppkalt etter Herr. Jackson (vi ser selvsagt bort fra det idag) og ordnet opp i denne traumatiske opplevelsen. Vi har de samme plassene, kun datoen har forandret seg. Heldigvis hadde vi ikke bestilt flybilletter og sett at jeg ikke har noen konkrete planer ellers, er jeg rimelig fleksibel i sommerferien. Den nye datoen er 3 August, fingers crossed. Til dere fantastiske mennesker som kommenterte det forrige innlegget takker jeg for omtenksomheten, men den slemme vitsen var unødvendig. Jeg nevner ikke navn... Jeppe.

Apropos Jeppe, så er det lenge siden jeg har dedikert en sang til kjæresten min, hva heter han igjen? Det er så vanskelig å holde styr på en kar som bor 50 mil unna. Akk ja. heldigvis har jeg "Googlet" spy equipment og kan nå holde øye med han "from the comforts of my own home".

Wow! Thanks to this wonderful new thermal night vision, cellular interceptor, and counter surveillance equipment, I can finally begin to trust my man.
Thanks spyworld!

One could even say they bring me to you...
Joshua Radin - They Bring Me To You

3 comments:

Jeppe said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Luka said...

Har ikke han kreft?

Luka said...

JEG holdt pusten helt fra jeg leste katastrofe-innlegget, til du publiserte dette. Jeg er i SJOKK. And SO friggin happy for you, Michael and Janet. Jeg skal sende med deg en carepackage når du drar og I'll be calling every 15 minutes, just to check in. GOOD LUCK.
Vi drar ut og feirer til helgen på Lucky duck. Du kan få hvilken såpe du vil!