Friday, May 15, 2009

Close up my eyes

Siden Kathinka utfordret meg muntlig, vel og merke, valgte jeg å bite i det sure eple og ta fatt i den lille undersøkelsen, som probes deep into my life...
But first, I feel like making a change.
Derfor serverer jeg innleggets lille lydspor først, slik at dete kan ha den i bakgrunnen. Nøyaktig slik som da jeg svarte på spørsmålene.
PJ Harvey - Dress

BRUKER DU?
1. P-piller? - Nei.
2. Å pusse tennene dine mer enn en gang for dagen? - Twice, like the good little girl I am.
3. Større sko-strørrelse enn 37? - Jupp, 38-39 depanding on my mood.
4. Å drepe edderkopper med egne hender? - Nei, jeg slipper dem ut bakdøra.
5. Sminke? - Av og til.
6. Solbriller hver dag? - Nope, hvis det er sol og jeg husker de, så kanskje.
7. Å mobbe noen? - Det har vel alle gjort, enten bevist eller ubevist. Så jeg er nok guilty as charged, men det er ikke noe jeg er stolt av iståfall.

HAR DU?
1. Minst 3 tannbørster? - Ja. En elektrisk, one for travel og en på hytta.
2. Kondomer på rommet ditt? - Nope.
3. Noen klær du har arvet som er ALT for store? - I grunn ikke.
4. Noen gang pult på en do? - Uhm, invasion of privacy much? But no.
5. Svarte sokker på deg nå? - Jupp, med palmer. It's all in the details.
6. Opplevd at noen har vært utro mot deg? - Nei.
7. Falt ut av sengen? - Oh, countless times.
8. Knust noens hjerte: - Vet ikke. Kanskje?
9. Fått ditt eget hjerte knust: - Nei.
10. Fått en drøm i oppfyllelse: - Ja, det har hendt det.
11. Gjort noe du angrer på: - Naturally.
12. Juksa på en prøve: - Of course.

AKKURAT NÅ
1. Hva har du på deg: - Pysj og isposer.
2. Hva hører du på nå: - PJ Harvey - Dress
3. Hvor er du: - Nede i kjelleren.
4. Hvem chatter du med: - Kathinka, Jeppe, Mathilde, Marte, Espen og Ola.
5. Hva ser du på: - Lov og Orden spiller i bakgrunnen.
6. Hva skulle du egentlig gjort: - Reist til Asia.

SVAR HELT ÆRLIG
1. Pusser du tenner: - Of course.
2. Liker du noen : - Er ikke det ganske opplagt?
3. Har du piercing noe sted: - Nei, ikke piercing, men jeg har hull i ørene.
4. Har du noen tatoveringer: - Nope, har lyst på en da, kanskje fler. Hvem vet hva fremtiden vil bringe.
5. Kjører du ulovlig: - Nei.
6. Drikker du da: - Yes, I'm a casual drinker. Whatever that means.
7. Røyker du: - Selvfølgelig ikke.

PERSONLIG
1. Hva vil du bli: - Uhm. Hva er det motsatte av en fiasko?
2. Hva har vært den beste dagen i ditt liv: - Hm, det tror jeg ikke at jeg kan svare på nu.
3. Hva kommer aller først i livet ditt: - Jeg regner med at det gjelder mennesker så da er det vel familie og venner.
4. Er du forelska: - Again. Er ikke det obvious?
5. Hva er du mest redd for? - Hvis jeg sier det kommer det sikkert til å skje.
6. Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove: - Alt mulig.
7. Har du noen gang mistet noen du virkelig elsker: - Ikke enda.
8. Hvor mange ganger har du vært dypt forelsket: - En gang.
9. Er du glad i familien din: - Selvsagt.
10. Er du glad i vennene dine: - Of course.

Vel det var da artig. Da gjenstår det bare å klaske noen med den hvite hansken min. Jeppe? I smack you! Håper du er like stor fan av Ja/Nei spørsmål som jeg er.
P.S. Etter noen få timer i solen har den fantastiske huden min, gried å bli solbrent... Let the games begin!

2 comments:

Jeppe said...

GAME ON, BITCHES!

Elizabeth said...

4. Noen gang pult på en do? - Uhm, invasion of privacy much? But no.

Jeg lo meg ihjel!:D