Saturday, January 23, 2010

All right, Mr. DeMille, I'm ready for my close-up.



Da er den store dagen ankommet, min aller siste forestilling. Det er vel på tide å legge den fantastiske og helt fortryllende skuespiller karriéren min til side. Jeg føler meg omtrent som Gloria Swanson i Sunset Boulevard. Akk ja, men stykket er blitt skikkelig bra, så jeg gleder meg som ei lita høne.

I natt drømte jeg at vi var på ferie i Disney World og skulle kjøre Tower of Terror, en skikkelig awsome ride. Den starter med at man må gå gjennom et gammelt hjemsøkt hotell. Deretter kommer man til heisen og blir med den til øverste etasjé, så kjører men rundt i et bekmørt rom, mens en skummel stemme snakker. Det siste man hører er "Welcome to the Twilight Zone" også fyker man rett ned. Den er så fantastisk! Jeg husker jeg var livredd for selve filmen, men jo jeg drømte vi skulle ta den igjen, og denne gangen var det live actors på begynnelse og det var slik jeg møtte Dan Akroyk. Frakin' awesome I know! Han var favoritten min i Ghostbuster, vel han og Harold Ramis. Jeg kalte han Danny, yeah first name basis That's how I roll. Hvem likte du best?

Yours Truly,
Awkward Llam

1 comment:

Luka said...

Som ei lita høne... Jeg LER.
Vi gleder oss til å se The Last Show.;o Ikke bli overrasket om jeg gråter.