Thursday, February 5, 2009

Utfordring tatt på bøyde albuer...

Nå som jeg har blitt utfordret av Kathinka, får jeg vel slå ut håret. Må innrømme at jeg måtte se på bloggen til Elizabeth for å finne ut av oppgaven. Så dette er altfor dårlig Kathinka! Anyways here goes... Jeg har ikke 6 mapper så derfor tok jeg det 6 bildet. So without further adue, I give to you Picture nr. 6 da da da DAAA!

Ja hva er det jeg kan si om dette bildet her da. Alle vet jo at jeg elsker denne fortellingen, ''Alice in Wonderland'' og alle film adapsjonene siden den gang. Som dere sikkert alt har skjønt er dette en filmplakat av Disney versjonen. Jeg fant bildet mens jeg bladde gjennom gamle filmplakater på nettet. Elsker jo sånne ting. Har alt startet en liten og beskjeden samling på to plakater. ''Alice in Wonderland'' og ''Phantom of the Oprah'', begge som teaterforestillinger. 'The Mad Hatter' er blant favoritt karakterene mine noen gang. Sammen med 'the Cheshire Cat' og 'the White Rabbit'. De er jo riv ruskende gale alle man i den boken der men de tre fanget interessen min. for ikke å glemme the White Knight og alle de fantastiske oppfinnelsene sine. Jeg vokste opp med denne fortellingen og hver gang jeg leser den finner jeg noe nytt spennende. Jeg kjenner meg igjen i de forskjellige karakterene utifra hvilken sinnsstemning jeg har der og da. Dere er kanskje uenige med meg når det gjelder hvor fantastisk denne boken virkelig er og det får bare være. For du skjønner akkurat når det gjelder denne fortellingen, slår jeg hardt ned på kritikk. Mest fordi jeg elsker den så sterkt som jeg gjør, men for all del feel free to state your mind!

Kathinka hadde rett dette var morsomt! Jeg får vel pass it on Like drugs through our veins so are the challenges of our lives. Jeg utfordrer Jeppé, følte meg litt som Ash akkurat nå."Jeg velger deg Jeppémon!" ...Nærd! Jeg vet... Kos deg, and to quote a wise old lad "Ta utfordringen på strak arm..."

2 comments:

Jeppe said...

I see your challenge and raise you a sexism! Men jeg skal gjøre mitt beste, på tross av at jeg har deg som motstander, blir vanskelig å måle meg opp mot din eksellens.
Hugs'n'Kisses <3

Anonymous said...

Gawd, I am wise. Du traff spikeren på hodet der!:D