Saturday, February 28, 2009

Du sier poter, jeg sier rariterter?

Hva er det mest uvanlige du har funnet på en blogg?

Det fins utallige blogger der ute i cyberspace, men har du funnet noen som blogger om totalt merkelig ting? Ved untak av moi, fant jeg en blogg forleden som var dedikert til feil funnet på kaker. Der jeg så et helt nytt fenomen. Nå sier jeg nytt, men der er nok mer en nyhet for lille meg. Barbie dukke caker. *Hakeslepp* Det folk finner på "nå tildags". Det virket ganske morsomt egenltig og jeg må innrømm jeg fikk lyst til å ta frem none eldre dukker og bake en kake, men jeg tror jeg vil overleve. det er ikke akkuart fristene å spise en kake bakt med Barbie. Uannsett bloggen "Cake Wrecks" er til tider underholdende. Ergo ville jeg dele denne søte oppdagelsen emd deg. Har du opplevde noen lignende?


Disco fever!




Angel-cake

No comments: