Thursday, February 19, 2009

I'm baaack

Where did I go? I was a little off the grid for a while there, five days to be exact. I managed to refill my tank, and believe it or not I survived without internet, and mom. Shocking!
Det er vel på tide å fortelle litt om turen til Big T-city. Etter en time lang fly tur som bare fløy forbi. (Get it?) Skulle man ikke tro det var mulig å få jetlag, men jeg var like trøtt som sleepy fra Snehvit.

Begynner du også å gjesper når du ser dette bildet?

Tror det er noe med selve flyet. Kan godt hende jeg er allergisk mot flyturer. Øynene renner og svir, mens halsen strammer seg på en måte som får den til å klå. Det er helt bisart! Any who.. Vi overlevde turen. Selv om lyset slo seg av, noe man gjerne ikke vil oppleve 1000m opp i luften. Eller hvor enn mange meter skråstrek kilometer man befinner seg. Altså hadde det være meningen at mennesker skulle fly ville vi hatt vinger. Honestly! Why tempt Death? Resten av lørdagen baserte seg på å være sammen med Jeppis for så å henge på THE samfunnet. It was literally overflowing with people! I was very amused. Dagen derpå var det ikke annet å gjøre enn å pleie sårene våres. Ellers fikk jeg møtt Kusina mi, Astrid, sett Nidarosdomen, brukt litt av den velfortjente lønnen min sammen med Kathinka og tilbrakt tid sammen med Mister Extraterrestrial. Alt i alt en fortreffelig tur der jeg sitter igjen med uforglemmelige minner.

Resten av vinterferien ligger i skyggene, øvde til fysikk prøve og dro på skitur med Pappa. den tradisjonelle vinterferie skituren måtte jo til. Hadde det ikke vært for jobben ville det være to. Trist, men plikter er plikter. Blir forhåpentligvis et par til før snøen forsvinner. Noe som minner meg om at jeg var utelåst i et par timer på tirsdagen. Du vil kanskje se var som skjer når man legger sammen Merete + snø+time.to.burn? Ta vel i mot... Alfonzo!

3 comments:

Jeppe said...

Synd du måtte dra tilbake, skulle gjerne hatt deg her fortsatt. Må si det var fænsi collage du lagde, og du g-got madskillz and will get wild når det gjelder snømannen. Gleder meg utrolig til om en uke :D <3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3

Luka said...

HAHA, lættis snømann!

Anonymous said...

Snømannen var jo dritkul xD