Wednesday, December 24, 2008

Jack Frost nipping at your nose

Nå er det jul igjen og nå er det jul igjen og jula varer helt til påske! Yay!
Nå er alt klappet og klart og jeg sitter og ser på The L Word<3>

I år tar vi det hjemme, det vil si at bestemor, tante, unkel og fetter kommer til vår lille chabby chic Bærum. It's so retro. I know, right?
Holy cracker nå er det helt utrolig med drama på The L Word! Bare en liten sidenote.
Julen er egentlig ganske stressende, gjorde unna den siste julehandelen igår. Mamma og pappa ga meg en fin liten juleliste og sende meg og bror til Sandvika. Vi var innom Platekompaniet og den køen startet utenfor butikken. Mennesker tar helt av i julen. People! Chill! Julen handler ikke om penger og gaver og hva man skal få. Jeg blir litt sprø av julen av og til, men blir fremdeles trukket inn i den. Hva er nå julen uten litt stress?

Dette ble veldig kort men slik er det. Jeg tok noen bilder igår så tenkte jeg skulle spre julegleden min! Ble veldig fornøyd, not to blow my own horn or anything.

Find Waldo!



Dette ser vel alle hva er...

Juletreet mitt <3

No comments: