Friday, December 26, 2008

Silent Day

Første juledag og jeg er alt kommet inn i en litt tvilsom sirkel, klokken er 15.17 og jeg har nettopp stått opp, en liten flause fra min side. MEN jeg har faktisk ikke overslept jeg la meg bare veeeeeldig tidlig idag.

Jeg kan vel fortelle deg litt om julefeiringen min. Unkelen min kom ikke alikevel, han hadde dratt opp til Tronheim for å feire julen med moren sin. Så jeg tok feil men, de hadde glemt å informere meg så det er ikke helt min skyld. Ellers var det en helt vanlig juledag with bells on. Alt var veldig koselig, maten var god, treet lyset, tradisjonene var på plass og gavene var wicked. vi avsluttet dagen med å se på "Alice in Wonderland" var det perfekt? Ehh, JA!

... det plager meg at jeg sto opp så sent...

1 comment:

Luka said...

Vi er flere som står opp om ettermiddagen.
Alle intellektuelle og opplyste mennesker står opp sent.
Fight the power! :D
Lurer på hvor du er for tiden forresten. Ikke hos meg for å si det slik. :}
Gleder meg til å møtes på nyttårsaften da!<3<3<3<333<333<3<3