Wednesday, December 17, 2008

It's Hard To Be A Nisseman!

Ja nå er det hele TO uker siden sist jeg blogget, så nå er det ganske mye press på meg. Må blogge, men om hva? Jo nå skal du høre! Tenkte jeg kunne blogge litt om alt og ingenting. Du har kanskje alt lest random thougts innlegget mitt lenger nede... Nå kommer random thoughts part 2. Lights! Camera! ACTION!

Gikk igjennom bildene fra America, og fant denne lille rakkern her. bilde av en helt random plakat. It's calls to me!

Ja nå er det jo snart jul, (norge er kul fordi vi feirer den 24 istedenfor den 25 slik som alle de andre sell-out'ene dere ute i verden, yes you all know who you are!) det er hele 7 dager igjen og flink som jeg er startet jeg på julegavene igår. So one down seven to go, bestemte meg for å ikke kjøpe gaver til hver eneste sjel jeg kjenner i år, har jo ikke råd til slikt spesielt ettersom jeg FREMDELES ikke har fått lønn. Et evig slit, spør du meg, men gleder meg til imorra. For da skal jeg handle ferdig julegavene, sammen med Mrs. Mebumbelbee Igor. Snart juleferie og vet du! Det blir bra ladde opp batteriene og kose seg med familie og venner.

Liker dette bildet Arthur Miller and his love Marilyn Monroe

Hadde engelsk tentamen idag det er den morsomste tentamen jeg har hatt på lenge. Vi kunne skrive om filmer så jeg var jo i himmelen. skrev om "The Crucible" av Arthur Miller. Elsker det skuespillet! Andre ting jeg elsker er Herr. Gene Wilder. Har nettopp kjøpt to filmer med han; "The Poducers" og "Young Frankenstein". Noe av det morsomte jeg har sett, aldri i mine lange dager har jeg noen gang sett maken til skrøner, det ene gullkornet etter det andre. Gleder meg til de ligger i postkassen, nesten som et lite barn på juleaften! Når det gjelder the producers liker jeg både den orginale fra 1968 og den fra 2005, men tenk om det to kunne blandes en film med Gene Wilder OG Nathan Lane! Hellig kopp kaffe der har vi drømmen...

Young Frankenstein en helt FANtastisk scene<3

The Producers- 1968 The Blue Blanket

The Producers- 2005 The Blue Blanket

1 comment:

Luka said...

...:}
Tulla. Good job.:D