Wednesday, November 12, 2008

The Dueling Glove

Okey nå har Merete gått lei av å skrive engelsk, jeg kom nettopp hjem fra teater og er for sliten til å tenke. Men jo frøken Kathinkus har utfordret meg, så da får jeg trekke opp buksen, rulle opp ermene og slå meg til ro, here you...

4 jobber jeg har hatt:
- 2Søstre
- ICA NÆR
- Barnevakt (en gang)

4filmer jeg kan se om igjen:
- Rocky Horror Picture Show
- Requiem for a dream
- Labyrinth
- The Dark Knight

4TV show jeg liker:
- Scrubs
- Supernatural
- Will&Grace
- The L Word

4 steder jeg har vært på ferie:
- Japan
- Amerika
- England
- Italia

4websider jeg besøker daglig:
- Itslearning
- Youtube
- Piratebay
- Blogger

4steder jeg heller ville ha vært nå:
- California
- Tivoli
- På teater
- I fantasi verden min, sammen med Ioan Gruffudd

Jeg tror ikke den utfordringen gikk så bra maglet to jobber, men sånn er livet når man ikke har hatt flere jobber enn det. Har ikke vært avisbud engang, oh crack I know! Jeg føler at er er på sin rette plass å utfordre dere tilbake. Øhm men om hva.

Hva er den ene tingen du nekter å jobbe som?
- Barnehagetante

Hva hadde du brukt tre magiske ønsker på?
1. Å bli en skuespiller (slik at jeg kan leve av det resten av livet)
2. Ekte kjærlighet
3. Magiske evner

1 comment:

Luka said...

Jeg skal svare på utfordringen din hvert øyeblikk!
Ny adresse til bloggen min:
www.mebumblebee.blogspot.com

Spread the word.