Thursday, January 17, 2013

Journal entry: Packing

I dag kan oppsummeres i ett ord: pakking.

Jeg ble endelig ferdig med å pakke ryggsekken og ble positivt overrasket da jeg fant at med alt jeg vile ha med, etter litt soul searching for å fjerne det unødvendige, veide sekken omtrent 13 kg. 13 kg en fantastisk vekt å bære på ryggen i 30 dager. Jeg skal ta en titt imorgen for å sjekke at det kun er nødvendige ting med i sekken men inntil videre er jeg fornøyd. Det var ikke lett, jeg har måtte handle inn ting og tang hvertfall tre ganger.

Hadde et lite avbrekk innimellom pakkingen... 
Jeg fikk så mange fine negllakker av en venn av meg i julegave.
Cheshire nails. Hearts Alice in Wonderland.

Her er en oversikt over hva jeg har med for turen i. Dette er vel mer for at meg selv slik at jeg kan redigere innholdet neste gang jeg ut på tur.

Converse
Tur sko
Caps
1st aid kit
Diverse piller, you know vitaminer osv..
antibakteriell hand rub
Shampoo
Balsam
Neglklipper
Pinsett
Tanbørste
Tannkrem
Kamera
lommelykt
Vekkeklokke
Mp3 spiller
Day pack
Skaplås:2
lese bok
jornal + pen
Varmeflaske
Pengebelte
Linser
Solbriller

KLÆR:
Ett sett med pen tøy ettersom alle sier at man bør ungå å se ut som en turist i storbyene.
- pen tynn genser
- pen shorts
- strompe
- pen topp

Topper m/stropper: 2
Sports BH: 2
BH: 2
Sokker: 7par
Tynn langarmet genser: 2
Truser: 11 (exesive I know.. but I'll be without washing maching for 11 days. The sink and pants is a good time, the sink and panties not a good mix)
Leggvarmere
Bikini
Bukse
Trengingsbukse
Skjerf
Microfleece genser
Håndkle
(skulle ønske det var en kollonne funksjon på denne bloggen.. kremthostkremt...)

Så etter at det var gjordt kunne jeg endelig begynne på å gå gjennom ting jeg skal ha med for resten av oppholdet. Det er jeg ikke helt ferdig men nå er alt i koffereten for andre gang, og det er en fin start. Håper jeg...


P.S. Så har jeg overført musikk til mp3-spilleren i tillegg. HIHI! Jeg har vært så effektiv idag...

1 comment:

Anonymous said...

Du er så nifty!
Gleder meg på dine vegne, og gruer meg på mine.
Du må være flink til å oppdatere bloggen din, så jeg kan leve vicariously gjennom deg og dine opplevelser.
YAY! Go Merete in Australia!
Forresten, mitt passord for å bevise at jeg ikke er en robot før jeg poster kommentaren er: teensHo.