Monday, October 4, 2010

Dag 1

Idag var en dag. Jeg føler meg helt apatisk til måten dagen har behandlet meg. Det har på ingen måter vært en god dag og jeg er glad den snart er over. Det eneste jeg har lyst til å gjøre, er å slenge dynga over hodet og falle inn i en dyp tornroseaktig dvale. Uheldigvis ville jeg neppe kommet i bedre humør dersom tungen til en mann i strømper bestemte seg for å erobre gjekslene mine, så jeg får heller nøye meg med nattero og håpe at sinnstilstanden er blitt hakket mer lystig ved daggry.

Det er utrolig deprimerende å bo alene.

2 comments:

Luka said...

Oh, beibi!):
Jeg kommer, jeg kommer! Skal flytte inn jeg.
Bare bli ferdig med midtterm, så har du en samboer!
Hold ut!

Elizabeth said...

Hang in there!! Etter en liten tid kommer du til å synes det er greit å bo alene;) Men jeg slet litt i begynnelsen selv! You are not alone!