Wednesday, September 8, 2010

Hill Billy

Hei og hå!
Gjett hva jeg gjorde?
...

JA! Jeg plukket mais sammen med familien på Ringi Gård. You're getting really good at this whole guessing thing. Jeg følte meg ett med åker'n, en vaskeekte child of the corn. 64 kolber på 40 minutter er vel ikke verst. Selvplukket mais er alltid mye bedre enn rett fra boksen, etter en enorm diskusjon med en disgruntled employee.

Enda et fantastisk bilde mamma klarte å ta av meg.


In the strange and weird news today, I mean other then the completely spontaneous picking of corn. I recently meet Bill Bryson on campus. I have to say he was hilarious! I can't wait to read his book. You know the one he signed for me. Personally.

Bryson ble stilt spørsmålet "What do you want people to say about you, one-hundered years from now? Han svarte " And I can't believe he's still sexually active"

Skulle ønske han var foreleseren min.

2 comments:

Luka said...

Skulle ønske han var elskeren min!
HØHØ.
Good cornidge, Mæggi. Guriland så aktive dere er.
Du får lese boka, sende fanmail og håpe på svar. Blunkblunk.
Jeg liker initiativet til blogging!
That'll do donkey, that'll do...

Luka said...

HAHAHHAHAHAAAA.
Jeg så ansiktsutrykket ditt først nå!
Gullkorn! It's a keeper!
Nesten like fint som det av deg på hesten. <3