Tuesday, February 23, 2010

You're So Pretty When You're Unfaithful To Me

Det er full snøstorm her. Kanskje ikke sånn man normalt ser på film, der hovedkarakterene blir snødd inne sammen med en gal øksemorder, men fortsatt snøstorm. Hvis ikke væregudene snart får en varmere tone, burde jeg investere i et skjerf som kan surres rundt hele kroppen min. Kanskje jeg kan leie en fyr til å gå rundt med vindskjerm og radiator? Hvem vet. Det er utrolig hva mennesker gjør for en liten slant. Uansett. Jeg er redd jeg vil blåse bort i dette arktiske været, forhåpentligvis lander jeg i varmere trakter, som Australia eller New Zealand. Jeg nøyer meg med armkroken til Jermaine Clement. Realiteten er vel mer armkroken til Snøball og en kopp varm te.

Pleide noen av dere, jeg later som det er et flertall som leser, å si "... in the pants" eller "... in the face"? Sånn, "du er så dum!" også ville du svare "du er dum... in the pants", eller "... inn the face". Nei? Ikke jeg heller, men det er rimelig moro å føye til in the pants bak boktitler. "Where the wild things are"... in the pants, Brooklyn Follies in the pants, Oracle Nights in the pants. Gjør det sammen med bokhyllen din, og fortell meg om artighetene.

Sykt infall alert! Jeg fikk plutselig veldig lyst til å bleke håret.

Jeg gjør det imorgen. Jeg skal i det minste gjøre et tappert forsøk, man vet aldri hvordan det blir med hjemmebleking. Tenker det er like greit ettersom håret mitt er rimelig slitt. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde et stevnemøte med saksen. Det var vel før sommeren. Uansett, jeg skal kjøpe blekemiddel imorgen, kanskje min kjære mor hjelper meg. Sånn nå har jeg skrevet det, nå må jeg gjennomføre. Før ville jeg aldri i livet gått blond, men nå som jeg ligner på Cousin It, tenker jeg "the hell with it".

Well, catch yah on the flipside!

P.S. Jeg har bestilt nye briller!!! Ja, de jeg viste deg. Jeg gleder meg noe helt enormt. De er lilla. Blunkblunk.

1 comment:

Luka said...

Det må jeg virkelig si. Du skal ha credz for the courage. Dette gleder jeg meg til å se!
Snøstorm er det også.
Gleder meg til å se deg med nye briller og blondt hår!