Monday, October 12, 2009

Got This Love I Can Feel

Jeg har hatt en helt fortreffelig dag! Hvordan gikk det med deg?

I det siste har jeg oppdaget at jeg sjeldent blogger når jeg er glad og alt er fryd og gammen. Dette er noe jeg gjerne vil forandre. Du skjønner idag har vært glimrende, det er nesten som jeg har svevd på en sky i hele dag. Ikke har jeg vært trøtt heller. Jeg skal fortelle deg hvorfor dette er et viktig moment akkurat nu. Du skjønner jeg sto opp kl. 5 idag, for å rekke ned på jernbanetorget. Der Sony skulle lansere den nye låten til Michael Jackson, "This Is It". Singlen ble egentlig spilt inn i forbindelse med ''Off the Wall'' albumet, noe som er en smule spooky. Riktig nok slippes den som PR for den kommende samleplaten og allerede favoritt film ved samme navn. Jeg leste et sted at den opprinnelig skulle spilles som den siste låten på konserten hans. Personlig fikk jeg frysninger av låten, gode Jackson-frysninger. Jeg lukket øynene og ble fullstendig revet med. Den har spilt i hodet mitt hele dag, ikke rart dagen min har vært så fantastisk, når den startet slik!

Jeg fikk også en ny venn, en ekte Michael Jackson fan, jeg skal innrømme jeg ble glad da jeg møtte en som var like gal som meg selv. Needless to say vi delte historier. I am not alone. Hun må tro jeg er fullstendig freak, jeg tok litt av. Likevel var hun hyggelig og jeg håper vi holder kontakten.

Sangen var himmelsk! Selve opplegget derimot var litt uprofesjonelt. Norge er virkelig dårlig til å arrangere slike ting og jeg ble litt skuffet. Jaja, det var jo ikke derfor jeg dro. Det er bare litt trist når det er selveste kongen det gjelder. Har jeg sagt at jeg elsker sangen? Gleder meg til jeg får tak i den. Uheldigvis slippes den ikke før 26/10, dagen før filmen treffer kinoer verden over. GAH! Det er en evighet til.


This is it, here I stand
I’m the light of the world, I feel grand
Got this love I can feel
And I know yes for sure it is real
.
And it feels as though I’ve seen your face a thousand times
And you said you really know me too yourself
And I know that you have got addicted with your eyes
But you say you gonna live it for yourself.
.
I never heard a single word about you
Falling in love wasn’t my plan
I never thought that I would be your lover
C’mon baby, just understand
.
This is it, I can say,
I’m the light of the world, run away
We can feel, this is real
Every time I’m in love that I feel
.
And I feel as though I’ve known you since a thousand years
And you tell me that you’ve seen my face before.
And you said to me you don’t want me hanging round
Many times, wanna do it here before
.
I never heard a single word about you
Falling in love wasn’t my plan
I never thought that I would be your lover
C’mon baby, just understand
.
This is it, I can feel
I’m the light of the world, this is real
Feel my song, we can say
And I tell you I feel that way
.
And I feel as though I’ve known you for a thousand years
And you said you want some of this yourself
And you said won’t you go with me, on a while
And I know that it’s really cool myself
.
I never heard a single word about you
Falling in love wasn’t my plan
I never thought that I would be your lover
C’mon baby, just understand
.
I never heard a single word about you
Falling in love wasn’t my plan
I never thought that I would be your lover
C’mon baby, just understand

2 comments:

Luka said...

Ohemmgee. Flott at du har fått deg en liten venn. Blunkblunk.
Er det meningen at lyset skal være formet som en krone nederst ved føttene hans? Isåfall er det genialt!
Nå går det en Marit Larsen-sang på radion og jeg får DÅRLIGE frysninger når jeg hører dama. Tåler ikke stemmen hennes.

Luka said...

I tilfelle jeg har glemt å kommentere headeren din, så er den GENIAL. Jeg gliser hver gang jeg leser den. Uheldigvis siden jeg mest sannsynlig er på jobb når det skjer. Det er verdt det. Til helvete med folk som ikke liker glisende butikkansatte! Håper ikke du leser denne kommentaren i dag før klokken fem, for jeg skal komme på SUPLISE-visit i dag! You gledings deg?