Saturday, March 7, 2009

Arcano

I guess I'm going back into my bright pink closet, along with my Malibu Prada shoes. I must say it was quite liberating to sharing my deep, dark, flawless secret, accessoriesed with glitter and what not. I should probably leave the blog as it is but instead I'm going to leave a fabulous imprint in our hearts and minds. Truth be told I just wasn't ready to step out into the light... Someday though... Someday.


On a lighter note...

Endelig har Jeppe kommet ned til vår beskjedene lille bosted. Forhåpentligvis drar han ikke igjen... "But the world is an imperfect place" og dessverre forlater han bygda på mandag. Så da vet vi I det minste når 'the Four Horsemen of the Apocalypse' kommer ridende inn i vår virkelighet og river jorden fra hverandre. Kanskje litt overdramatisk, men så absolutt nødvendig! Jeg har tross alt vært uten han en hele dag og lider sterkt av Jeppe-abstinens.

Om du er like ivrig som meg og har vært innom alle linkene som ble brukt for dette innlegget, sitter du kanskje igjen med et spørsmål på tungen deres/ din. "Hvorfor er det BARE Nickleback låter?" Jo, det skal jeg "si" deg. For noen dager siden lå jeg og Kathinkeliko ute i snøen og prøvde å huske alle sangen vi hylte før i tiden. På sett og vis kan man si dette er en slags tribute to the good ol' days. Jeg vil nå avslutte innlegget med THE song fra hytta. I call it ''Hytte anno 2007.''

Tah. Tah.

No comments: