Wednesday, August 3, 2011

Uping the dates

Okay so I realize cold brewing is a fine art and I am but a young grasshopper. One day I shall master the skill and be one with the tea leaves.

Jeg lot teen stå i kjøleskapet i omtrent 12 timer og da jeg skulle smake ble jeg litt skuffet. Det smakte rett og slett som kald te som hadde stått og trukket for lenge, Men jeg gir ikke opp så lett. Neste gang skal jeg prøve gjøre det tidlig om morgen slik at jeg kan smake på den etter hver time. Jeg får skrive en liten journal og finne ut hvordan man skal perfeksjonere metoden.

Likevel er det deilig med et glass hjemmelagd iste, mens jeg sitter og venter på at klesvasken skal bli ferdig og forbanner solen for å ha brent meg. Jeg er blitt bekymret for at jeg kanskje har fremkalt brystkreft eller hudkreft eller noe lignende på grunn av my failure.

Jeg er klar over at det er ganske kjedelig å lese om te laging, men inntil jeg får tak i de riktige ingrediensene blir det sånn.

No comments: