Wednesday, December 1, 2010

Dogs barking at traffic lights

Det er utrolig deilig å være ferdig med biologi eksamen, jeg brydde meg forsåvidt rent lite, iforhold til stresset jeg vanligvis opplever. tolk det som du vil.
To eksamener igjen og jeg gleder meg som en jomfru på bordell til juleferien. Det er kanskje et par ord der som ikke burde være i samme setning, men jeg føler meg litt... rebel without a cause.

Vi avbryter dette innlegget med en ekstrairritasjonssending, som forsåvidt har en kobling jeg ikke orker å forklare.
Det irriterer meg at platekompaniet ikke selger cd. Enten så har de ikke albumet eller så selges den kun som mp3.
Det irriterer meg at t-banen bryter får nervesammenbrudd annenhver dag ved stortinget. WAKE UP! This is Norway, it's gonna get cold.
Aller mest irriterer jeg meg over at rommie fremdeles ikke har kjøpt håndsåpe. Det er henne tur, skjønner du. jeg prøver å utføre en kladkrig i det stille. She wants to play hardball, I can play hardball. I bring out the rackets and we can go full on war. I am willing to sacrifies her sanity for that damn soap. Tactic numero uno is using the kitchen soap. My gloves are off and my hands are bubbling with relentless bubbles of pure loathing. I am that many shades of lame, and you can take that to the bank. Deposit and withdraw a large sum of asswooping if you don't believe me.

Jeg hadde så mye jeg ville si før jeg startet dette innlegget, men nå husker jeg det ikke lenger jeg ble blendet av et dypsindig hat ovenfor såpen, or lack there of. Dagen har vært slitsom på en fornuftig måte så jeg tror jeg skal gå leke litt med sengemidden.

1 comment:

Luka said...

HAHAHAAAA! Du lever under harde forhold, Merete. Gratulerer med vel overstått eksamen, og lykke til på de andre! Mamas lillypad er alltid åpen hvis du skulle gå lei av voksende håndbakterier, sengemidd og roomie.
Jeg må si at du har følelsene under kontroll med jomfru på bordell rundt juletider, men jeg tror faktisk det ikke er så ille. Mange kjekkaser innimellom sikker. HEHE.
LES DEN HERSENS BLOGGEN MIN, KVINNE.