Monday, April 27, 2009

Happy as a duck

Nå har russetiden startet and i couldn't be happier. Der er virkelig morsomt, tryvann å dele ut russekort, ta knuter, feste, heile sulamitten!riktig nok har selve feiringen bare vart i noen dager, men jeg gleder meg noe grenseløst til resten av den. målet er å ta 50 knuter så jeg kan dyppe dusken i sølv maling. så vi får se om jeg får det til.
Tror du det er et verdig mål?
So far har jeg tatt 8 knuter og skal jeg forsøke å ta 4 kanskje 5 knuter imorgo. Wish me luck!



Det burde bare stått asyl...


Dagens fabelaktige notis er... drumroll please!
Inside every older person is a younger person - wondering what the hell happened.
Er det slik det føles for deg også? Tenkte meg såpass, ja. Håper dagen blir den beste du noen sinne har opplevd! Med et Fjell av is og tusen kaker sendt direkte fra en alien cyborg.
Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere! '
Alle i ring omkring deg vi står,
og se nå vi vil marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg nå hva vil du mere?
Gratulere!
Song of the week:
I think I love him!

2 comments:

Luka said...

Jeg er faktisk fornøyd med de knutene vi har tatt til nå jeg. Er rimelig imponert over at vi har klart såpass mange på så kort tid.
Lykke til med badingen i dag liksom, glad det ikke er meg.:p
Du må sende meg bildene, og jeg digger den nye headeren din! Det bildet er så braa.;D Og sitatet er superdupert.

Anonymous said...

Wow, kommenterte jeg aldri denne? OK, det må du virkelig unnskylde. Takk for gratulasjonen, nå er jeg 20 og kan kjøpe sprit i massevis :D Ikke lenge til eksamen og til jeg kommer hjem nå!
Stilig nytt design, beteve.
FIkk ikke logget på (Husket ikke passordet mitt :S) så jeg poster som anonym.